20100416

ANxiety

Aku rasa..manusia adalah air. Well, memang pun dengan 70% of our body is water. Dan seperti air, kita ada beberapa tahap condition, namely emotion. Emosi dipengaruhi dengan unsur-unsur ekstensi seperti tekanan, suhu dan ruang, dan juga unsur intrinsi, yakni keadaan tubuh kita sendiri.

The best part is, seperti air yang ada critical point, kita juga ada. Kritikal disini bermaksud pada suatu suhu, tekanan dan ruang yang sesuai, air boleh terjadi dalam 3 bentuk pada masa yang sama iaitu keadaan pepejal, gas dan cecair. It name critical because its hard to manage it,to keep the balance and yet it harmonize.

What is human in critical condition? Sama gak, nampak harmoni tapi dalam dia lansung tak stabil.

Its been too long in this condition. And everyday doesnt seems like brighter day. For almost 4month. Peak always change and yet, the inner were kept in jeoperdize everyday. You'll see I smile,You'll see i laugh.

Am I normal to laugh when my room was break in, and things were stolen and I have to pay it back?

Last night was fun. Memang sangat flunctuate,aku buat something tanpa berfikir. It resulting 2 things, i fell slightly better and Aku dah buat Pedo cuak sket kat aku. Haha.

Since bilik aku dah ada orang luar pegang kunci and pihak kolej cam lambat nak tukar kunci baru, ape la sangat kan kalau aku pecahkan cermin pintu aku? Senang sikit angin nak masuk. Sejuk sket waktu malam. I never expect that was my blow..

And another thing, aku dah malas nak study, aku dah xnak blajar, aku dah malas nak duk UM.

Aku give up.

Maybe temperory, but for now, i just give up.

I live for others.

No comments: