20091121

Twin's Stories

For a period time ago (sumpah aku xingat bile diorang ni dilahirkan), jiran aku yang baru berkhawin , dah selamat melahirkan anak kembar. Sumpah comel gile... ntah napa baby yang ni comel sgt. Mereka bukan dapat seorang...tapi dapat DUA!

Dapat Twins, sorang lelaki, and sorang lagi perempuan. Nama aku xberapa ingat...hohho

Yang kiri tu perempuan, and right is the male



Batrisyah
Ammar


Malangnya...Yang perempuan tu ada komplikasi, whereby sebahagian usus die terkeluar. So, every day the family need to clean up the usus yang terkeluar tu, kaler merah-merah darah... Urgh...aku xtau la die sakit ke x pasal tu.






Alolo....chubbynyer...


Nnt dah besar sure ske masuk Myspace..hahaha~~~

Die lagi penting camera...fine...


Alolo...ni yg ppuan... lagi ske senyum dari yang lelaki..hehe




Aku ske sangat tengok diorang ni.. Aku nak juga dapat anak kembar. Aku tau, bukan senang nak dapat unless ada genetik, insyAllah. Ikut waris family aku..nenek aku kembar. But so far, the generation following her xde yang dapat kembar. So chances for mie and nies lebih nipis. Sedih jap..

Pelbagai kes Kembar..Ada kes kembar Lain bapa ( haha~~pas bersalin, kantoio dengan lelaki yg pernah curang, gile trauma)

Ada kes Kembar lain warna.

Xlupa juga pada keajaiban yang masih hidup, kembar 8. (bayangkan kalau kembar-kembar 8 tu tibe-tibe jdi kembar siam..Ah! Sudah!!)

Ada juga suatu perkampungan yang dimana hampir semua genrasi yang dilahirkan adalah twin, wat the fish?! Nama tempat tu Kodinhi

Hurm..could it be just in the blood, their genetic?
Or does it only a coinccedence?
Memang ada yang kata genetik main peranan dalam twin. But kalau terlalu banyak cam kampung ni, ape semua yang kat situ memang adik beradik ke?

Aku nak anak kembar!!!

2 comments:

ily said...

wah bercita2 tinggi!!!
comey nyer budak tuuu!!
jgn putus asa kalap utk dptkan kembar!

Neko D. 13 said...

maka, utk mendapatkan kembar apakata kau pergi ke kampung itu dan kahwinlah dgn anak dara kembar di kampung itu. kalau bertuah, anak kau akan kembar.