20100507

This Is Beautifool Friday

Adakah Tuhan itu adil?

Aku rasa ya, Tuhan itu adil dengan caranya sendiri. Apa yang diberi, akan ada juga yang kita perlu berkorban.

Sebagai contoh, semalam aku demam, approximately aku tido 20 jam gak la semalam. Memang sakit kepala gila hanj la wa cakap. Sakit yang macam kalau drill kepala time tu pun tak sakit. Maybe inilah apa yg mama rasa.

Sampai la masuk ke dalam BP tadi, memang kepala mantong gila, cant even walk straight damn it. Memang aku risau gaban, tido tersentak-sentak sebab nak bangun belajar, tapi tak terdaya nak tgk nota.

But tadi, keluar sume apa yang aku dah revise awal-awal. Terus sihat aku rasa dalam tu. Aku badget, boleh kot B+ atau A-. Thats better than sekadar lulus.

Tapi, selepas itu, kat dalam bilik, baru aku sedar, kad matriks aku hilang, damn. 3 hari lepas, duit ilang rm15. Gua panas betul beb...panas..

Kalau nak summary, banyak lagi perkara yang berlaku, demi mengekalkan keseimbangan antara dua itu. 

If you are feeling down look up above.

No comments: