20100709

A contradiction for a fourth year Physics student

Hell, dah masuk 4th year pun takde laptop. Haha.

Malam ni tido hospital lagi, yeah, expected with bruises in the back again. Dah la tadi boleh terlepas jumaat, bantai tido sampai kul 4, masuk lab balik memang macam cibai.

Dah brief kat doc regarding paper, tapi dia nak gak masukkan benda yang akan mencacatkan paper dia. Ah, lantak kau la. Asalkan gaji aku dapat and aku buat kerja (and nama aku ada dalam paper).

I was thinking to do some work and entry lain kat blog ni ha, tapi apakan daya...

Ada sapa-sapa rasa nak sumbangkan laptop tak?

Agak-agak kalau aku bawak pc gi Hospital, nurse marah tak?

And, takde nurse yang hot. Sume nak muka ketat, cam haram. kecewa aku sebagai seorang lelaki yang ada nafsu.

Aih..sumpah bosan...

Seems like me,my novel and mp3 je la.. Nak masuk wad perempuan, i doubt ada perempuan yang boleh dicuci mata. Lagipun guard gerek suyh..kang dia halau lak.


Oh fuck, next week sem start. Bilik tak dapat lagi.
Oh fuck, barang tak beli lagi.
Oh fuck, apa pun tak ready.
Oh fuck, cuti aku baru rasa 3 hari, out of 2 month.
Oh fuck, yes Im fuck up.

How universal the fuck word is.

Yes, I love that word. I love the word of Fuck.

No comments: