20100702

Mumbo wumbo rumble mumble

Lately busy sikit..macam-macam hal berlaku. Kerja, penukaran tajuk projek, heroes yang sakit...

2 month bercuti baru akhirnya semalam, khamis, aku berpeluang nak enjoy cuti dengan kawan-kawan. kejam kan? pastu yela kena la komen bagai-bagai. Aku sombong la, itu la, ini la.
Dear friends, seriously kalau korang tau condition aku...takkan korang cakap camtu.

So, regarding heroes, aku umpama tukang urut tak bertauliah. Almost everyday aku akan mengurut, and yeah, bila aku mengurut, angin tu akan datang pada aku lak. Selalu seharian pastu baru aku ok balik. Tapi kalau hari-hari urut, angin kat badan aku lak tak nak hilang.
Great.

Life is..equal, more or less, some said. Maybe certain orang kata aku gifted dengan itu, dengan ini, but at the end of the day, everything crumble up in front of my eyes. Im not perfect, my life is not beautiful to be told. I had less travel, enjoying the moment of youth. Yes Im wasted. The only journey I could take is by reading.

That still, sucks in the end.

New post is on the way. few relevant chapter of NEM, maybe 1 topic on the way.. I dont know.
Lately kurang isu yang membangkitkan Minda aku. Banyak hal remeh yang tak membuat aku nak berfikir. Entah lah, maybe condition badan aku yang buat otak aku masuk angin kot.

Ni baru balik dari INSTUN again. Hari terakhir Fatin dan Yan. So pergi ambil barang lab yang tertinggal dengan receiver untuk repair, arrangment untuk pembinaan station radioastronomi yang official (selama ni menumpang) dan preparing untuk Bengkel Radioastronomi  yang bakal membawa perubahan pada negara.

Better get moving.

2 comments:

Amir Syahir said...

apa yang ko merepek ne setannnnnnnnn..ahaha..

bagus2 punyer cerpen..gua ske baca cerpen sejak makwe tulis cerpen kt gua..ahahaa

Myth said...

kejap ah iblis....gua punya suka la nak mencarut apa pun kat sini

euw! siot, aku rasa ternoda dgn statement ko