20100826

Insiden Lab Elektronik

Anatomi bulu manusia


"Yan, kau dah cek belum?" tanya Asyraff

"Cek apa?" balas Yan

"Awak ada bulu kat bontot?" sampuk Encik K.

"Saya tak cek lagi, tapi kawan saya cakap ada" terus terang Yan.

"Hah!? Kawan kau cek bontot kau either ada bulu ke tak? Kau gila ke? Yang cek tu laki ke perempuan?" kata ku dengan rakus.


Nope, ini bukan Yan. Kalau ini Yan, kawan dia tak payah cek kan,


.....



Hari-hari camni, sia-sia seharian aku belajar. Hilang ilmu macam tu je.

By the way, the torturer shall begin tonight. I'll reserve an empty seat beside me at McD Pandan Mewah. Maybe Ill start around 11am.



3 comments:

Neko D. 13 said...

dapat inspirasi dr kampung punggung aku ke tu? kikiki

keryoki said...

eii...
geli syialLLLL///

Myth said...

Ord: eh..tak. kebetulan jadi awal sebelum tu. Sumpah takde kena mengena.

Rodi: Eleh...geli konon...tak palap la camtu abg rodi...