20091214

Annual Vacation

This Wednesday..the family annual vacation is on this wednesday. Favourite location, Sunshine Bay resort PD

The truth is, almost every year kami akan lepak di sini. Tak bosan ke?

Entah la sayang...but its okay at there. Cukup la..

Bersyukur, atleast dapat bercuti spend masa dengan Family. Rasa cukup beruntung dah.

And another trutn is, here is cheap, but comfy..

Acap Jongos sedang praktikal di PD buat masa ni..Dia akan hang gak malam-malam. Its going to be different this time, hopefully.

Well..ada lagi dua 30jam lebeyh sebelum berangkat...aku nk letak post banyak-banyak secepat mungkin.

Aku ada buat post regarding about time (MASA ye hadirin hadirat, bukan times square), but aku rasa cukup goyah nak post..kang ada lak yang belasah aku...

Jap, blog aku, suke jantung peparu ipar duai aku la nk post apa pun..

Sabar eh..aku tengah bagi pendapat yang bernas kat situ. Dan mencari maklumat yang mencukupi lagi memenuhi nafsu serakah

No comments: