20091206

My Spy 18sx

petang kelmarin....acap jongos berjaya memujuk aku gi PC fair di kala aku sedang bad mood dan saat aku mulai demam. Pandai je die ajak aku...pastu paksa aku tengok filem My Spy. Chantewq punya perangai...tapi, dalam hidup, kite kena ada member camni. Member camni la yang kita tau xkan t6inggalkan kita sampai bile-bile. Kroni-kroni lain yang banyak membantu juga ialah Azrai Serai dan Epul Botak.



Tayangan bermula kul 10mlm

lokasi: Berjaya Times Square.

Agak berdebar-debar menantikan filem bermula (walaupun sampai TS tepat kul 10 n masuk panggung 10.10mlm, tapi xstart lagi wayang) kerana arahan Afdlin Shauki. Siapa xkenal Afdlin..

Namun begitu...setelah menonton sehingga habis...ada sedikit dukacita.

  • Jalan cerita kurang berkembang
  • Lawak terlalu depending pada lucah (gay, peremuan, etc2) Cuba menjadi sinikal tapi agak keterlaluan. Walaupun sudah di kel;askan 13pg, still rasa xpatut. It should be 18sx.
  • Grafik. KRU have improve but still sucks. Try more guys.

Oh ya...visual terpadam selama 5minit semasa menonton..bangangt punya GSC!!

Im Sorry abg afdlin...i cant enjoy too much this Film. I noe u direct it..and i really respect u. But This film quite dissapoint me. Huhu.



Lipas and kucing Menopous

Overall, ill give 3 star for this film, out of 5.

The main attractive is Hannah Tan..waaa...lama xnampak die...



She shouldnt be exist!!!


The Taiwanese twin and Afdlin. Which part is they are twin? Atleast put something that have equality on their face...



Datuk O











Bak kata Mat bond

" Jadi spy apenye, kang bersepai aku"

Gitu la boleh dikatakan....agak bersepai la..


P/s: Acap jongos!!!! Dah la pau rokok aku. Tu aku xkisah. Tapi aku kisah sebab ko buang abu rokok kat tgn aku, kat kasut aku!! Pastu cucuh rokok kat lengan aku masa aku bawak scoot. Aku tau ko xsengaja..tapi ini semua hutang Akhirat! Tuhan Menjadi Saksi!!

1 comment:

AcAp said...

hahahaha......lek r...x sengaja dollll