20091207

Ninja Ass-ass-in

Oleh kerana trailer filem Ninja nampak teruk, aku xnak tengok ninja. Tapi bile tengok trailer Ninja Assassin...wah nampak cool gile...

Well..kejadian ku melihat citer ni pun x disengajakan..Semalam pergi Alamanda dengan Kawan-kawan Myc...At first, aku duk luar sambil baca novel..menunggu la mereka. After that, gi mkn kat Mcd and Mimie Lelabi timbul idea nak tengok lagi 1 movie. So, pergi la kami ke cinema again.. Ironik nye, Mimie lelabi xtengok sebab nk balik awal. Die balik dengan adik zakie, In. Hahaha~~Mimie, ko ada pape eh dengan In?

So decide la kami tengok Ninja Assassin.

Venue; GSC Alamanda
Time: 2005



The film, cinematagrophy,kareography the CG...there were perfect. Seriously.. Then ada teknik kamera dari 300. They were awesome..really awesome



But aku xley terima yang Ninja kalah dengan Askar. Aku xley terima ninja kena langgar dengan kereta yang orang biasa bawak. Aku xley terima ninja kena tembak dekat kaki oleh pegawai forensik dan perempuan tu selamat.

Ntah la...citer die ok on the beginning and pertengahan. But bila nak habis, dia mcm nk malukan Ninja...haiz...

Malas nk cakap benda lain...


No comments: