20091222

I forgot to zipped my pants, so what?


Just banana..whats the big deal?

Adakah tidak zip seluar menjadi suatu isu yang besar?

I mean, bukannya sengaja nak buka zip and tayang kat bapok (bukan kepada gadis ye...haram....).
Tetapi ia adalah kesilapan teknikal dan kadang-kadang ialah Wardrobe Malfunction. Its just a stupid mistake for god sake. Im innocence..

Ye la..sometimes it happen.

Contoh kes: Abang Brad Pitt memakai seluar jeans yang bukan saiz beliau yang sesuai. Sedang dia menjalani kehidupan seharian beliau, zip seluar itu semakin menurun. Ianya berlarutan dengan kepelbagaian aksi yang dilakukan beliau di rumah bersama-sama anak angkat beliau dan kakak Angelina Jolie. (Sila bayangkan kehidupan keluarga bahagia, aktiviti parents bersama-sama anak-anak)


Sebenarnya gambar ini diambil semasa pelancaran filem Benjamin Button di Tesco Ampang walaupun di sana tiada panggung wayang.

Kemudian, akhirnya beliau ke Pasaraya Tesco Ampang untuk membeli lampin anak tanpa menyedari zip seluar beliau dah terbuka (Just imagine camner kalau cashier tu nampak..takpun gay boy floor aku yang nampak).

Adakah anda akan menuduh beliau berkelakuan sumbang di khalayak ramai?

Adakah anda akan menganggap beliau seorang yang tidak beretika, tidak sopan?

Para gadis serta golongan gay tidak akan memberi pandangan demikian. Dan sesetengah lelaki tulen juga tidak akan mempunyai anggapan buruk sedimikian.

Sekarang cuba gantikan abang Brad Pitt dengan aku.

Secara automatik anda akan mengatakan saya seorang yang tidak sopan dan tidak beretika..

Ia akan menjadi suatu isu yang besar dan mengaibkan aku sedangkan ia adalah kemalangan.

Ini adalah seperti kes bermain sofball semasa minggu peperiksaan. Ia menjadi isu yang sangat besar kepada jabatan Fizik.

Ni yang rasa nak buat plastik surgery jadi cam Brad Pitt...mesti tak jadi isu. Tak pun tukar jadi cam Mischa Barton.

Orang akan masih memanggil Misha hot walaupun dia terlupa memakai apa-apa pun. Tetapi masyarakat bias terhadap masyarakat sendiri. Kita sepatutnya saling sokong menyokong, yakni jika aku terlupa zip seluar, cakap la aku hot dengan seikhlas hati.

Dan aku akui la...selalu sangat kemalangan ni berlaku...malu gila ah. Tapi aku tak sengaja..bukannya aku sengaja tunjuk. Jangan la marah..tegur diam-diam sudeyh.

It shouldnt be an issue.

Malu I U tau.

No comments: